+420 555 333 957

Po-pá 09:00 - 19:00 | So 09:00 - 16:00

Jak postupovat při reklamaci

Výrobek můžete poslat přímo na reklamační oddělení MotoZem, kde vaši reklamaci rádi vyřídíme.

1. Vyplňte číslo prodejního dokladu/faktury/objednávky.

2. Potvrďte tlačítkem „odeslat“.

3. Otevře se vám formulář s údaji. Na základě faktury/objednávky jsou údaje již předvyplněné, pouze je zkontrolujte, případně je upravte dle vašich aktuálních údajů. Na základě prodejního dokladu z prodejny vaše údaje vyplňte.

4. Pod údaji naleznete seznam vámi zakoupeného zboží. Vyberte výrobek, který chcete reklamovat, a v roletce vyberte „reklamace“.

5. Vyplňte formulář reklamace. Do pole podrobný popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím se nám povede reklamaci efektivněji vyřídit.

6. Vypište, jak byste si přáli reklamaci vyřídit (oprava, výměna, vrácení peněz). Upozorňujeme, že návrh neznamená, že reklamace bude tímto způsobem vyřízena. Poté klikněte na „odeslat formulář“.

7. Vše máte možnost ještě jednou zkontrolovat. Nakonec potvrďte a odešlete.

8. Vytiskněte formulář reklamace.

9. Reklamované zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy, a spolu s formulářem a kopií prodejního dokladu pošlete na naši adresu.

10. Na balík nalepte adresní štítek, který jste obdrželi společně se svou objednávkou (nákup uskutečněný přes e-shop) nebo vypište svou adresu odesílatele (v případě nákupu na prodejně) a pošlete na adresu:

Anila, s.r.o.

Dobrá 72

739 51 Dobrá

11. Třicetidenní lhůta reklamace začne běžet po převzetí zásilky od dopravce.

12. Průběh vyřizování své reklamace vám rádi sdělíme na naší zákaznické lince.

13. Informace, jak řešit reklamaci, se dozvíte také v obchodních podmínkách v bodě č VI. Reklamace.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku